Wat is een SLA?
Een service level agreement, of SLA, is een onderhoudscontract waarin we de voorwaarden van onze projecten vastleggen. Deze overeenkomst is van enorm belang voor elk project, aangezien we via dit document onze klanten begeleiden bij het inschatten van beveiligingsrisico's. Door middel van een SLA verzekeren we onze klanten van volledige ontzorging en de hoogst mogelijke beveiliging voor hun digitale portfolio.
De voordelen van een SLA
Een service level agreement is van toegevoegde waarde voor beide partijen, aangezien het duidelijkheid en transparantie biedt over de verwachtingen en verantwoordelijkheden omtrent de werking en beveiliging van je digitale producten. Het resultaat is een gestroomlijnde samenwerking waarin we het juist functioneren van jouw applicaties voor een langere termijn waarborgen.
Onze SLA services
We bieden verschillende SLA services voor standaard projectonderhoud. Bovendien staan we altijd open om aanvullende mogelijkheden te bespreken.
Security updates
We monitoren wanneer security updates beschikbaar komen voor jouw applicaties en zorgen ervoor dat het systeem wordt voorzien van alle benodigde updates.Kritieke beveiligingspatches
Wanneer er kritieke lekken worden ontdekt die de desbetreffende applicatie beïnvloeden, handelen we onmiddellijk om ze met beveiligingspatches te dichten.Monitoring
We monitoren voortdurend de technische prestaties van jouw applicaties om verdachte zaken en teruglopende resultaten vroegtijdig te signaleren en op te lossen.Nieuwe bugs
Tijdens regulier onderhoud worden eventuele nieuw geïdentificeerde bugs en andere problemen actief opgelost om optimale prestaties te behouden.Pentests
Wanneer we een pentest uitvoeren, verhelpen we standaard de bevindingen die we classificeren als high of critical om de veiligheid van jouw applicatie te waarborgen.
Optimale beveiliging voor jouw applicaties
Onze SLA's garanderen volledige ontzorging en de hoogst mogelijke beveiliging van jouw digitale portfolio. Neem contact met ons op om jouw project te starten.