Ieder jaar nemen we bij ROX de tijd om terug te blikken op de verschillende hoogtepunten van het afgelopen jaar. We kijken terug naar samenwerkingen, mijlpalen en meer. In deze blog post neem ik je mee langs mijn ervaringen van het afgelopen jaar, en de successen die hebben bijgedragen aan onze groei.

Team ROX

Een succesvol jaar vraagt om een mix van uiteenlopende ingrediënten, waarvan sommige altijd aanwezig moeten zijn. Het team is dan ook een ingrediënt dat niet mag missen. Dit jaar mochten we drie collega’s feliciteren met hun vijfjarig jubileum bij ROX, iets waar we ontzettend trots op zijn. Daarnaast hebben we vier nieuwe stagiairs en twee fulltime teamleden verwelkomd, die direct een waardevolle impact hebben gehad op onze projecten. De gezamenlijke inzet van het team helpt ons om waardevolle digitale producten te ontwikkelen.

Van agency naar strategisch partner

In het jaar dat werd gekenmerkt door onze transformatie van uitvoerend agency naar strategische langetermijnpartner, hebben we wederom mogen samenwerken met een hoop prachtige opdrachtgevers. Zo zijn we trots op de langdurige samenwerkingen die we met veel van onze opdrachtgevers hebben opgebouwd. Ook in 2024 zijn er nieuwe projecten gestart met bestaande klanten, waaronder Heijmans, MKB Nederland, UNO, Amvest, By R&C & Miss Spring.

Daarnaast mochten we dit jaar ook nieuwe opdrachtgevers verwelkomen, zoals ErasmusMC, VeiligheidNL, Rijkswaterstaat, KCB, Spectrovise, Sena Magazine, Easy-LMS en coeo Incasso. Bovendien hebben we enkele grote projecten afgerond, voor opdrachtgevers zoals Baker Tilly, Gebroeders Blokland, UNO, Rijkswaterstaat en het Architectenregister. Een lijstje om trots op te zijn.

Nieuwe mijlpalen

In het eerste kwartaal van 2024 trapten we het jaar af met een fantastisch teamweekend naar Gent. Voor mij een mijlpaal op zich. Een belangrijk onderdeel van dit weekend was een terugblik op 2023, waarin ik samen met enkele collega's de statistieken en behaalde targets presenteerde. We keken ook vooruit en bespraken enkele belangrijke doelstellingen voor de toekomst, waaronder drie nieuwe mijlpalen. Deze hebben we allemaal behaald.

Zo zijn we lid geworden van Dutch Digital Agencies, de branchevereniging en kennisorganisatie van digital agencies in Nederland. Dat betekent dat we officieel deel uitmaken van de beste digital agencies van Nederland. Ook mochten we ons toevoegen aan de Dutch Digital Accessibility Index, een select gezelschap van Nederlandse organisaties die in staat zijn om digitale producten en diensten toegankelijk te ontwerpen en ontwikkelen.

En als klap op de vuurpijl is ROX bekroond tot FD Gazelle 2024. Dat betekent dat we door Het Financiële Dagblad zijn uitgeroepen tot één van de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Hiermee is een lang gekoesterde droom werkelijkheid geworden. Het is de kroon op het werk dat we de afgelopen jaren als team hebben verricht.

Op naar 2025

Ieder jaar is anders, hoewel veel ook hetzelfde blijft. Zo zullen we ook in 2025 nieuwe teamleden verwelkomen, nieuwe projecten lanceren en nieuwe samenwerkingen aangaan. Ook volgend jaar zal ik een blog post schrijven waarin ik mijn ervaringen deel over de nieuwe successen en groei die we met ROX realiseren.

En uiteraard zullen we ook nieuwe mijlpalen vieren. Op naar 2025.


Robbert ten Horn
Robbert ten Horn Founder & Strategisch Directeur

Robbert is Founder en Strategisch Directeur, wat hem verantwoordelijk maakt voor de algehele strategie en visie van ROX. Hij leidt het team in het ontwikkelen van innovatieve digitale oplossingen en zorgt ervoor dat de bedrijfsdoelstellingen in lijn zijn met de behoeften van onze opdrachtgevers.

Meer lezen?